keskiviikko 5. lokakuuta 2011

tehtävä 3

Hei!Minun kirjan nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku.Se on tosi hyvä.Siinä kerrotaan tytöstä jonka nimi on Ram.Ramilla on hyvä elämä kunnes hänen vanhemmat kuolevat ja Ramilla on enää koira ja  hänen veljensä Jam jotka muuttavat Ramin kaverin luokse jaolla on paljon sisaruksia.
1.Päähenkilö on Ram ja sivuhenkilöt äiti,isä,Jam,Ilo koira,

1 kommentti: