perjantai 7. lokakuuta 2011

tehtävä 4

Hei!
Kirjan päähenkilölle kuulu 5-10 hyvää.Hän on nyt aikuinen ja elää hyvää elämää ja hänellä on lapsia ja aviomies.Hän on nyt elokuvatähti ja hänestä kirjoitetaan kirjaa.Hänellä on pari ryppyä naamassa jä häneen hiuksensa väri on musta.Hän asui kirjassa metsässä jossa on luola ja siellä on kylmää ja pimeää.Minun mielenkiintoisin tapahtuma kirjassa on se kun Ramin paras kaveri Reta sanoi hänellä,että hänen isoveljensä menee metsästämään ja voisi löytää sieltä kumppanin ja siinä kohdassa Ram tulee kateelliseks   

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

tehtävä 3

Hei!Minun kirjan nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku.Se on tosi hyvä.Siinä kerrotaan tytöstä jonka nimi on Ram.Ramilla on hyvä elämä kunnes hänen vanhemmat kuolevat ja Ramilla on enää koira ja  hänen veljensä Jam jotka muuttavat Ramin kaverin luokse jaolla on paljon sisaruksia.
1.Päähenkilö on Ram ja sivuhenkilöt äiti,isä,Jam,Ilo koira,