keskiviikko 28. syyskuuta 2011

tehtävä 2

1)Valitsemani"tunnelma" värit ovat:sininen,harmaa ja vihreä.Valitsin nämä värit, koska harmaa tarkkoittaa luolaa,sininen tarkoitta vettä ja vihreä tarkoittaa ruohoa.

2)No jos mä kuvaisin tästä kirjasta elokuvan niin metsäkohtaukset olisivat kaupunginpuistossa.Luolat olisivat jossain linnassa ja järvet olisi kaupunginpuiston järvessä.Savityöpaja voisi olla joku paja joka on tehty puusta.

tehtävä 1

Minusta on kiva tehdä blogia.alussa se oli vähän hankalaa mutta sitten kun totuin niin se oli helppo.Alussa se oli aika jännää tehdä mutta sitten se tuntui kivalta.Kirjani nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku joka on ihan sika paras kun aloin lukea sitä se oli niin kiinostava,että luin sen hetkessä.Kirja oli sillein myös hyvä,koska siinä puhuttiin esim.Millaisissa paikoissa he elävät ja miten hankkivat ruokaa ja miten käyttävät tulta.