Minusta on kiva tehdä blogia.alussa se oli vähän hankalaa mutta sitten kun totuin niin se oli helppo.Alussa se oli aika jännää tehdä mutta sitten se tuntui kivalta.Kirjani nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku joka on ihan sika paras kun aloin lukea sitä se oli niin kiinostava,että luin sen hetkessä.Kirja oli sillein myös hyvä,koska siinä puhuttiin esim.Millaisissa paikoissa he elävät ja miten hankkivat ruokaa ja miten käyttävät tulta.
apina ja gorilla kävelivät torilla kyselivät ämmiltä onko maito lämmintä toi tuli vuohista ja kivikaudesta mieleen heh he
VastaaPoistatuo on kyllä tosi(jännä)laulu
VastaaPoistaÖm... Jone?
VastaaPoistaÖhh..?
VastaaPoista