Hei!
Kirjan päähenkilölle kuulu 5-10 hyvää.Hän on nyt aikuinen ja elää hyvää elämää ja hänellä on lapsia ja aviomies.Hän on nyt elokuvatähti ja hänestä kirjoitetaan kirjaa.Hänellä on pari ryppyä naamassa jä häneen hiuksensa väri on musta.Hän asui kirjassa metsässä jossa on luola ja siellä on kylmää ja pimeää.Minun mielenkiintoisin tapahtuma kirjassa on se kun Ramin paras kaveri Reta sanoi hänellä,että hänen isoveljensä menee metsästämään ja voisi löytää sieltä kumppanin ja siinä kohdassa Ram tulee kateelliseks
perjantai 7. lokakuuta 2011
keskiviikko 5. lokakuuta 2011
tehtävä 3
Hei!Minun kirjan nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku.Se on tosi hyvä.Siinä kerrotaan tytöstä jonka nimi on Ram.Ramilla on hyvä elämä kunnes hänen vanhemmat kuolevat ja Ramilla on enää koira ja hänen veljensä Jam jotka muuttavat Ramin kaverin luokse jaolla on paljon sisaruksia.
1.Päähenkilö on Ram ja sivuhenkilöt äiti,isä,Jam,Ilo koira,
1.Päähenkilö on Ram ja sivuhenkilöt äiti,isä,Jam,Ilo koira,
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
tehtävä 2
1)Valitsemani"tunnelma" värit ovat:sininen,harmaa ja vihreä.Valitsin nämä värit, koska harmaa tarkkoittaa luolaa,sininen tarkoitta vettä ja vihreä tarkoittaa ruohoa.
2)No jos mä kuvaisin tästä kirjasta elokuvan niin metsäkohtaukset olisivat kaupunginpuistossa.Luolat olisivat jossain linnassa ja järvet olisi kaupunginpuiston järvessä.Savityöpaja voisi olla joku paja joka on tehty puusta.
2)No jos mä kuvaisin tästä kirjasta elokuvan niin metsäkohtaukset olisivat kaupunginpuistossa.Luolat olisivat jossain linnassa ja järvet olisi kaupunginpuiston järvessä.Savityöpaja voisi olla joku paja joka on tehty puusta.
tehtävä 1
Minusta on kiva tehdä blogia.alussa se oli vähän hankalaa mutta sitten kun totuin niin se oli helppo.Alussa se oli aika jännää tehdä mutta sitten se tuntui kivalta.Kirjani nimi on Ram ja linnunkuvainen ruukku joka on ihan sika paras kun aloin lukea sitä se oli niin kiinostava,että luin sen hetkessä.Kirja oli sillein myös hyvä,koska siinä puhuttiin esim.Millaisissa paikoissa he elävät ja miten hankkivat ruokaa ja miten käyttävät tulta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)